Wednesday, November 20, 2013

Tegelikult oled sa jobu

Kõik inimesed, kes ütlevad, et ma pingutan liiga palju. Ma õpin üle ja "põen". Mul on ju kõigest 16 ainet see semester ja ma tegelikult ei tahagi neid ära teha. Tegelikult ma ju tulin selleks Eestisse tagasi, et siin niisama tsillida ja kooli mitte ära lõpetada nominaalajaga. 
Tegelikult, kui ma jään seisma ja ei õpi ega tee kooli asju, siis ma jälle suren sisemiselt natuke. Kui ma ei õpi ja ei jookse mööda kooli ringi, siis ma nutan kodus, sest ma ei ole enam Kajeli  hauast sadu kilomeetreid eemal. Tegelikult ma tahan, et Sa hoiaksid oma suu kinni ning mõtleksid enne, kui midagi ütled. Tegelikult oled Sa saamatu vingujast pätakas, kellel puutub empaatiavõime. Minu silmis tähendab see ka intelligentsi puudumist. Sa ei tea, mida tähendab rühmatöö ega teiste aitamine, teed seda vaid siis, kui see Sinule kasulik on. 

Sa ei kuju ettegi, milline päris maailm on, sest fakt on see, et Sina ei ole maailma keskmes. 

0 kommentaari:

Post a Comment

Blogi