Saturday, February 8, 2014

tulevik

On aeg hakata plaanima oma elu pikemalt, kui nädal. Nüüd on seda küll väga raske teha, kuid eks alati on teatud, et homne päev võib olla viimane. Siiski, raske on plaane teha, unistada, mõelda tulevikule, kui üks bussijuht või kopsuvähk või välk selgest taevast võib selle kõik hetkega Sinult ära võtta. 
Fakt on see, et koju elama ju igaveseks ei jää. Tööle tuleb ju minna, eelistatavalt siis meeldivasse kohta. Iseseisvumine on paratamatu ja tunnen, et väga suur osa on juba tehtud Saksamaal. Ehk tuleks veelkord ära põgeneda ja end sundolukorda panna. Eelmine kord oli see siiski lihtsam, sest aasta tagasi oli kõigest täiesti ükskõik ja igasugused elutakistused olid tähtsusetud. Kõik saab niikuinii ükspäev otsa. Tundsin, et see päev tuleb ka ilmselt üsna varsti. Vahel oli tunne, tegelikult on siiani, et ise kõik ruttu ära lõpetada on lihtsam. Kõik suhted, kool ja muu eluks vajalik. Siis saaks selle kõige ootamine läbi ja asjaga oleks ühelpool.
Ei, ma ei ole suitsiidne, aga mõte sellest, et ma saan üks päev Magnuselt viimane suudluse, ajab iiveldama. Mõtlen vahel, et kui ma Teda tõesti armastan, siis peaksin soovima, et Tema läheks enne mind. Seljuhul ei tunne Ta seda südantlõhestavat kaotusvalu ja see koorem jääb mulle. See oleks tõeline armastus..
Kaldusin teemast kõrvale.. Siiski, kogu asja tuum on selles, et teen hetkel oma diplomitööd, mis tähendab, et ma peaks idee poolest kevadel lõpetama (Saatana poolt paika pandult 20.juuni kell 12.00. Jah, saatana, sest tahaks mõelda, et keegi teine ei ole selliseks julmuseks võimeline). Mis pärast kõrgharidust peaks saama? Raha? Töö? Õnn? Abielu ja lapsed ja kodu suure aiaga. Ma võin ju selle raha ja töö saada. Võin isegi õnne mingil määral saada. Aga Kajeli? Lihtsalt raske on mõelda tulevikule teades, et Kajeli seda kunagi ei saa. Ma tõesti vahetaks temaga kohad, sest tema teeks sellega palju rohkem. Palju rohkem head nii endale kui ka kõigile endale ümbritsevatele. 
Eks ma siis plaanin oma elu. Oma töökohta ja kodu suure aiaga, kus on 2,5 last ning kass ja koer. Ma proovin olla enda Parim Mina, sest mulle millegi pärast antakse see võimalus. Loodan, et kunagi saan seda ka kellelegi veel anda.


0 kommentaari:

Post a Comment

Blogi